Jeg deler meget gerne ud af min viden og erfaringer.
Jeg har mere end 30 års erfaring som underviser og oplægsholder. Siden 2000 har jeg udviklet kompetencegivende kurser og undervist i forskellige discipliner indenfor strategisk kommunikation. Årlig møder jeg 100-200 studerende på efteruddannelsesforløb primært på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. De studerende arbejder alle med konkrete problemstillinger i forhold til deres respektive arbejdspladser. I forbindelse med undervisningen er jeg inde over hvert enkelt projekt for at give vejledning og vurdere kvalitet i løsningen. Det betyder, at jeg gennem årene har oparbejdet et ganske grundigt kendskab til, hvordan der arbejdes med kommunikation rundt omkring i Danmark.
I mit univers eksisterer der ikke et standard foredrag eller wokshop. Uanset om jeg holder et kortere foredrag, afvikler interne workshop eller kompetencegivende kurser, så lægger jeg vægt på praktisk anvendelse og aktivt at relatere til konkrete eksempler fra deltagernes egne organisationer.
Princippet bag alle foredrag, workshop eller kurser er inddragelse, det vil sige, at deltagerne selv får lejlighed til at arbejde med de modeller og metoder, som jeg introducerer.
I gennem de mange år jeg har arbejdet med kommunikation, har jeg oparbejdet en stor erfaring og viden om strategisk kommunikation, ledelse og organisering af kommunikationsarbejdet samt selvfølgelig mit speciale målsætning, evaluering og værdisætning af kommunikation.
Værdien af 1-3 dages målrettede workshops er stor – her er fokus på læring på den mest effektive måde, nemlig ved selv at arbejde med materialet.